Klachtenprocedure

Alle medewerkers van David Njoo streven ernaar om de beste resultaten te bereiken, de hoogste kwaliteit te leveren en optimale service te bieden. Toch kan het zijn dat je achteraf niet volledig tevreden bent over je behandeling. We nodigen je uit om dit dan bij ons kenbaar te maken, zodat we samen kunnen kijken naar de oorzaak en zoeken naar een oplossing. Daarnaast biedt dit ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Hieronder lees je welke mogelijkheden er zijn als je een klacht hebt.

Voorleggen aan dr David Njoo

Als je niet tevreden bent over een behandeling, blijf hier niet mee rondlopen maar benader ons! Veel klachten ontstaan door miscommunicatie of verschillende verwachtingen.

Wij stellen het bijzonder op prijs als je dit direct bespreekt met je behandelend arts. De ervaring leert dat de meeste klachten op deze manier worden opgelost.

Ook kun je contact met ons opnemen via:

We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op om tot een oplossing te komen

De onafhankelijke klachtenfunctionaris

Je kunt je klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke externe klachtenfunctionaris. Dr David Njoo werkt hiervoor samen met de organisatie Klachtconsult. Zij stellen een onafhankelijke klachtenbemiddelaar ter beschikking, die samen met jou en ons gaat werken aan een oplossing.

Als je op deze wijze een klacht indient, streven we ernaar om binnen 6 weken tot een oplossing te komen. Meer informatie over de werkwijze van Klachtconsult kan je vinden op hun website: www.klachtconsult.nl. Hier vind je ook informatie over hoe je een klacht indient.

De geschillencommissie

Als je er samen met de externe klachtenfunctionaris en ons niet uitkomt, kan je contact opnemen met de geschillencommissie. Dr. David Njoo werkt met de Stichting Geschillencommissie Extramurale Zorgaanbieders (EZa). Dit is een onafhankelijke organisatie die een uitspraak doet over de gegrondheid van een klacht en, in bepaalde gevallen, een schadevergoeding toekent.

Als je op deze wijze een geschil indient, komt de geschillencommissie gemiddeld binnen 6 maanden tot een uitspraak. Meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie kan je vinden op de website van EZa: www.geschillencommissie-EZa.nl. Hier vind je ook informatie over hoe je een geschil indient.

Tenslotte

Alle medewerkers van dr. David Njoo vinden het zeer belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. In de meeste gevallen leidt direct contact tot een bevredigende oplossing.